۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۵۲

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تعهدات صورت گرفته، بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد تا ۲ سال آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به کندی پیشرفت ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد، امروز جلسه‌ای با حضور با حضور مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر مؤسسه نوین ابنیه قرارگاه خاتم و مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در وزارت بهداشت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند و ظرف دو سال ساخت بیمارستان به اتمام برسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعهداتی به امضای طرفین قرارداد رسید، افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان متعهد شد که ابلاغ ضریب پیشنهادی مصوب هیئت امنای دانشگاه ظرف یک هفته را انجام و لغو قرارداد با شرکت آوا سلامت و تعیین مشاور جدید برای تسهیل کار را پیگیری کند.

ویسکرمی یادآور شد: مؤسسه نوین ابنیه قرارگاه خاتم نیز متعهد به تهیه آرماتور مورد نیاز پروژه ظرف دو هفته و فعال سازی پروژه ظرف یک ماه و ارائه برنامه زمان بندی مبنی بر تحویل دوساله پروژه شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیشبرد پروژه و رفع موانع، جلسات ماهیانه طرفین قرارداد با حضور ما به عنوان نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5072433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha